JAG SKA BESJUNGA DIG MIN VÄN


Jag har troligen blivit sveriges tråkigaste bloggare. Känner varken att jag har tid, ork eller något spännande att säga. Åtminstone inget kul på vardagarna, dom är bara gråa dagar i repeat känns det som. Tur att man träffar världens bästa folk varje dag som livar upp trista dagarna. Man lever för helgerna minst sagt. Och denna helgen som kommer blir det let's go wiiild minst sagt. Torsdagkväll, i övermorgon, samlas brudarna hos persson på allégatan för sleepover. Fredagmorgon bär det av mot Stockholm, kl fem på morgonen, uuh. Men lär bli en wicked helg. All in på den helt enkelt.

Nu ska jag kolla på Desperate Housewifes & Cougartown, dricka upp min julmust och ha lite mer ångest inför företagsekonomiprovet imorgon. Liver leker va! Plus att jag blivit meddragen på en överraskning imorgon av en gammal vän, ingen aning om vad det är som händer förutom att jag ska lyssna på något haha. Nyfiken! JA.


En av mina senaste inköp, invigning på stockholms krogliv! Wie.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0