CAUSE BABY YOU'RE A FIREWORK


Blev en sväng in till Borås efter skolan igår, jag måste nog påstå att min bror är galen som ska bosätta sig på fel sida borås, blev trött på rusningstrafiken före jag ens kom ut från parkeringen i knalleland. Besöket blev relativt kort då jag hade två färdiga mål. Kolla på en klänning på HM jag funderade på att köpa i lördags och köpa en golvkandelaber till mamma&pappa. Klänningen hänger nu i min överfulla garderob och kandelabern står på övervåningen. Mami hade tur, jag fick den sista dom hade. Flyt.

Idag var det bara skola som gällde, försökte även få tag i en klipptid innan vi åker till Stockholm men det verkade vara lite smått omöjligt. Hade varit skönt att vara lite fräsh i huvudet när man åker upp men får klara mig ändå.

Tisdagen annars stavar PANIK. Ingen Desperate Housewifes ikväll, usch. Hela veckan förstördes lite grann bara för det..

Längtar extremt till fredagx2! Nu på fredag, om 3 dagar, åker jag upp till Norrköping igen för att hjälpa till med Pernillas flytt och mysa lite. Nästa fredag, om 10 dagar(!?!?!) åker vi upp till Stockholm och röjer gärnet. Idolfinal, shopping, massa god mat och självklart utgång!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0