IMPOSSIBLE

Matchen i lördags gick fullständigt åt helvete, ärligt uttryckt. Dagen vi får nya domare på hemmamatcherna kliver jag in på plan igen.
Söndagen spenderades i soffan uppkrypen hos mamma.
Dagen har spenderats i skolan, effektiv något så fruktansvärt! Och inget skämt den här gången faktiskt. Desutom kom våra resväskor hem idag, bättre sent än aldrig right? Kvällen spenderas med Rättskunskapsboken i knät, måste bli klar med inlämningen och presentationen tills imorgon. Tänker inte ha prov på 10 svåra kapitel, noway.
Har en ganska grym vecka framför mig!
Tisdag; fika med Rebecka efter skolan
Onsdag; sluta tidigt efter nationellt prov sen afrodans
Torsdag; läkarbesök, sen Kungsbacka med Carro & Emelié för shopping och god mat
Fredag; öppen för förslag
Lördag; match om jag väljer att vara med, sen utgång eller hemmafest hos mig
Söndag; Carro, Emelié och jag ska ta Emma på en överraskning. Hennes present från oss, spännande!
Bästa jag hört på länge, obegripligt att en 11-åring kan sjunga från hjärtat om något hon inte borde upplevt än.

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Läskigt bra och mogen röst på en sån liten tjej :O

2010-11-16 @ 16:52:23
URL: http://pernillaj.bloggspace.se
Postat av: Åsa

Ja verkligen! Fick chocken när hon bara var 11 år..

2010-11-16 @ 19:57:27
URL: http://annndersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0