UPPSATS, BUSSKORT OCH DÅLIGT HUMÖR


Idag stod det nationellt prov på schemat. 5 timmar uppsats blev 2,5 och förhoppningsvis ett bra betyg på min webbartikel, som jag tillslut bestämde mig för.

Skulle med bussen hem halv tolv men det gick mindre bra, busskortet var helt borta så medans min buss kom och gick stod jag i telefon i receptionen och försökte få tag på bussbolaget som körde imorses. Kortet verkar dock vara helt borta. Imorgonbitti måste jag ringa till skolan och kolla om jag kan spärra kortet efter nio istället för åtta och fortfarande få ett nytt på måndag. Vill kolla med bussbolaget igen så dom inte hittat det ju. Onödiga pengar att slänga ut på nytt kort och betala bussen till skolan tills jag får det.

Tänkte tagit ett afrodanspass ikväll men blev helt enkelt inte av för humöret inte ville det. Går och lägger mig nu och taggar för imorgon istället. Läkaren kl 8.30 sen direkt vidare mot Överlida, Torestorp och destinationen Kungsbacka. Skönt att fördriva en ledig dag med underbara tjejer, shopping och lite god mat.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0