TOP NOTCH


Bättre sätt att fördriva en ledig dag på kan man leta länge efter. Har varit en toppendag! Blev först en vända till läkaren innan jag satte fart mot Överlida för att plocka upp Emelié för att sedan bege oss mot Torestorp för att hämta Carro och fortsätta mot Kungsbacka. Förstagångare som jag var blev det en del nytt men ny shopping är alltid bra shopping, och vilken shopping det blev! Matchade dagen perfekt eftersom Bikbok råkade ha 50% rea på allt i hela butiken.
Blev ett riktigt moment när vi såg skyltarna om det. Vi hade gått in i butiken utan att se dom, dom var inte speciellt stora så inte konstigt, börjat kolla runt och hittat flera fina saker. Jag & Emelié stod bredvid varandra och kollade lite så såg båda skylten samtidigt. Det blev helt tyst, vi tittade på varandra, tittade på skylten, tittade på varandra igen och brast ut i leenden med större vidd än en banan på längden, belive me. Sprang därefter runt som dårar i butiken och roffade åt oss allt vi kom åt och ockuperade sedan omklädningsrummen i en mindre evighet. Lycka!

Fick med mig en långklänning, blus och halsband därifrån. En halsduk från HM, träningstopp från Nike och en kofta från MQ råkade slinta ner med. Håll utkik efter bilder, kan dyka upp imorgon om ni har tur! ;) Kungsbacka får 5 toasts! Och sällskapet var top notch, tack för idag tjejer!

Landade hemma strax efter sex lagom till kvällsmaten. Soffchill resten, utslagen efter en heldag på västkusten.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0