FROM MIAMI TO IBIZA


Helgerna går alldeles för fort. Dom bara springer iväg! Helgen som passerat har varit grym!
Igår var vi i Borås. Förfest a la allégatan hos Sabina sedan utgång. Ca 25-30 sköna personer i lägenheten resulterade i en ganska grym förfest och utekväll. Entreprenörer kan det där med fest.
Var nöjd med outfiten, sminket, håret, hela kvällen för ovanlighetens skull. Mycket dans, galna incidenter och en hel del alkohol. Eftersom jag blev utsedd till söndagschaffis fick jag själv ta det lugnt med alkoholen.  

Idag åkte vi till Ellagården utanför Borås och åt en söndagsbrunch, helt klart min nya grej. Älska! hur mycket god mat som helst och ett helt dessertbord med godsaker efteråt. Besöket var en överraskning för Emma som fyllde år nyligen. Alla tjejer kunde inte vara med, men vi blev åtta stycken och det var jättemysigt.

Sängen nu, ny skolvecka på g. Lediga på fredag vilket gör veckan lite bättre!

Både Emelié, Emma och Carro hade systemkamerorna med igår så bilder kommer förhoppningsvis inom en snar framtid. Håll ut, tills dess får ni en liten bild jag snott från Carros blogg. Lyckliga tjejer!

                                   


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0