AT THE START OF WHATEVER


Mestadels av dagen har spenderats i Borås med kära mamma. Lite shopping, lite mat och julklappshandling och vi har helt klart inte ensamma med den planen. Lönehelg som det är var det hur mycket folk som helst, överallt. Nog för att folk inte kan köra som normala människor när det blir lite snö och mycket bilar, men jag blev jävligt arg när jag nästan blev påkörd uppe på centralbron. Bättre om folk börjar kolla på trafiken istället för att sitta och greja med annat, right?!

Nog om det, fick med mig två blusar hem (nöjd!) dock hittade jag inte tröjan jag letade efter på HM så fick beställa den på internet istället och ska in och köpa en klänning därifrån en dag i veckan med. Ångrade mig lite nu i efterhand att jag inte köpte den.

Lördagsmys med la familia, stoffe & johanna kom förbi en stund och myste lite. Sova snart, match imorgon. Desutom är det första advent imorgon och jag ska inskaffa mig en ny adventsljusstake imorgon eftersom vi inte hittade någon fin inne i Borås. Besvikelse. Fast blir på aningen bättre humör om jag tänker på dom två nästa helgerna som kommer, wicked bra. Norrköping helgen som kommer, Stockholm därefter. Damn det ska bli en bra helg med bra tjejer!

Godnatt!


Första, offwhite blus i chiffong från Stokkage.         Andra, vit satinblus med gulddetaljer på axlarna från Gina Tricot.


Kommentarer
Postat av: Andréa

Vi var i Borås på Åhaga på julmarknaden, det var mysigt! Dock köpte jag bara godis men ändå :) ha det bra!

Kram Andréa

2010-11-28 @ 08:16:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0